خرید فالوور اینستاگرام - فالوور اینستاگرام

برای خرید فالوور اینستاگرام ایرانی، خارجی، فالوور ارزان، فوری و واقعی و دیدن تخفیف های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت سفارش سریع

خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است. در گوگل سرچ می کنند ولی کاربران اکثرا یا نتایجی متفاوت روبرو می شوند و نمی توانند به راحتی به نیاز خود پاسخ دهند. دسته بندی منطقی فالوورها بسیار اهمیت دارد. برخی فالوور واقعی می خرند و برخی فالووهای فیک ولی ارزان قیمت را ترجیح می دهند. نیاز هر پروفایل و پیچ instagram متفاوت است. پیج های فروشگاهی اینستاگرام علاقه به فالوورهای واقعی ایرانی دارند تا از آنها خرید کنند. پیج های تبلیغاتی اینستاگرام فقط تعداد بالا فالوور میخواهند تا تبلیغ بگیرند و حتی لایک و ویو را هم فیک خریداری می کنند.

بسیار از اکانت ها به دنبال خرید فالوور با کیفیت و واقعی ایرانی ولی ارزان هستند که حتی ریزش هم نداشته باشد هستند. تعدادی هم می خواهند فالوور فیک خارجی در تعداد بالا  حداقل ۱۰۰۰ تا فالوور سفارش دهند. در کنار فالوور خرید لایک و بازدید برای پست ها هم کار منطقی است.افزایش فالوور های یک صفحه در سوشیال مدیا کار کوتاه مدتی نیست و باید صبر کرد.

اینستاگرام چیست؟

ویدیو معرفی خدمات افزایش فالوور، ویو و لایک فالولند – همه سرویس های شبکه های اجتماعی همراه با فالولند

هزینه سفارش سرویس های فالوور اینستاگرام

32 هزارتومان
استارت آنی ریزش نامشخص پیج در حالت پابلیک سفارش
72 هزارتومان
استارت آنی ریزش نامشخص پیج در حالت پابلیک همراه با فالوور هدیه سفارش
12 هزارتومان
استارت 1 تا 24 ساعت اکانت های فیک با عکس پروفایل پیج باید در حالت پابلیک باشد. پیج باید در حالت پابلیک باشد. سفارش
فالوور ارزان اینستاگرام
20,000تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
ریزش به دلیل وجود فالوور واقعی
فالوور خارجی 10000 عدد
200,000تومان
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
فالوور خارجی ۲۰۰۰ عدد
450,000تومان
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
فالوور خارجی 100000 عدد
600,000تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
دارای فالوور واقعی
ریزش به دلیل وجود فالوور واقعی

روش های زیادی برای جذب و افزایش فالوورهایی که با پست های شما تعامل کنند وجود دارد در برخی مواقع سریع ترین راه حل خرید فالوور اینستاگرام است. لیست موضوعاتی که  قبل از سفارش و خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام بهتر است بخوانید را در اینجا می آوریم.

  1. نرخ های سرویس های فالوور
  2. سفارش فالوور واقعی ارزان با تحویل فوری
  3. فالوورهای هدفمند بدون ریزش
  4. خرید فالوور در سال 1399
  5. اینستاگرام چیست؟لایک و بازدید چیست؟
خرید فالوور اینستاگرام
خرید فالوور اینستاگرام

instagram followers

داشتن دنبال کننده های زیاد در فضای شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار مفید است. فالوورهای اینستاگرام برای شما درآمد زیادی می آورند. تنها با چند کلی خرید فالوور 100 درصد واقعی را با فالولند تجربه کنید.

فالوور های اینستا

قیمت و هزینه سفارش فالوور

قیمت فالوور اینستاگرام براساس سفارش شما تعیین می شود. هزینه جذب فالوور براساس فیک یا واقعی بودن از 8000 تومان شروع می شود. نرخ ها براساس سرعت گرفتن فالوور در رنج قیمتی کم به زیاد دسته بندی می شوند. روش قیمت گذاری سرویس قطره ای براساس دائمی سفارش دادن این پکیج است. بها سرویس داغ اینستاگرام ممکن است گران ترین و یا ارزان ترین محصول فالولند باشد.

قیمت فالوور اینستاگرام
نرخ افزایش تعداد فالوور در سایت فالولند

برخی سایت‌ها قیمت‌گذاری خود را بر اساس تعداد فالوور انجام می‌دهند اما برخی دیگر که کیفیت فالوور و وفاداری و رضایت مشتری برایشان مهم است خدمات دیگری در کنار افزایش تعداد فالوور ارائه می‌دهند تا کیفیت کارشان را مطلوب‌تر کنند.

خریدن فالوور واقعی و فوری

پروفایل هایی که اصطلاحا اکانت های بیزینسی اینستاگرام هستند، تعداد زیادی فالوور دارند که پست های آنها را لایک می کنند، استوری ها را می بینند و روی ویدیو ها ویو می زنند. صفحاتی که محصول خود را در اینستاگرام می فروشند برای بیشتر دیده شدن نیاز به خرید فالوور واقعی اینستاگرام دارند.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام
فالوورهای واقعی ایرانی که همیشه شما را دنبال می کنند.

صاحبان بیزینس ها حاضر هستند برای سفارش فالوو واقعی و فعال ایرانی هزینه زیادی پرداخت کنند و بهترین پیشنهاد ما سرویس باکیفیت و تضمیمنی افزایش فالوور، لایک، بازدید است.

اینفلوئنسرها برای گرفتن تبلیغ نیاز به افزایش فالوور واقعی لایک زن دارند. فالووری که لایک می زند کسی است که واقعا پست های آنها را می بیند و لایک می کند. اینفلوئنسرها می خواهند پست های تبلیغاتی را به اکسپلورر اینستا ببرند.

خرید-فالوورهای-حقیقی-برای-صفحه-اینستاگرام

برای پیج هایی که در اول راه هستند و فقط می خواهند عدد تعداد دنبال کننده اینستاگرام زیاد باشد، بهترین، ساده ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه خریداری فالوور فیک است.

 

پنل فالوور خرید فالوور خارجی خرید فالوور ایرانی خرید لایک اینستاگرام

خرید دنبال کننده یا فالوور ارزان قیمت

ارزان ترین فالوور هشت هزار تومن (نیم دلار) است. برای ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام که واقعی باشند و با تولید محتوای ارزشمند جذب کنید باید حدود ۱۰۰ ساعت وقت بگذارد. پس جذب چند ده هزار فالوور فوری امکان پذیر نیست مگر اینکه فیک باشند.

خرید فالوور ارزان
فالوورهای ارزان قیمت

به دنبال مرجع خرید فالوور ارزان هستید؟ وقت را از دست ندهید و به فروشگاه سوشیال مدیای فالولند بروید و به سادگی مراحل سفارش فالوور ایرانی ارزان را طی کنید، فورا از پیج خود اسکرین شات بگیرید چون در اولین فرصت عدد دنبال کنندگان تغییر می کند.

‌خریداری و سفارش تعدادی فالوور

خرید 100 و 200 عدد فالوور ایرانی اینستاگرام
خرید 100 قالوور ایرانی

فروش تعدادی فالوور کار را برای همه راحت کرده است. پروفایل های تبلیغاتی یک میلیون فالوور سفارش می دهند. صاحبان کسب و کار پیج های اینستاگرامی به افزایش 100 و 200 عدد فالوور ایرانی اینستا علاقه بیشتری نشان می دهند. اکثر سفارش هایی که ما در فالولند دریافت می کنیم، بسته 1k فالوور را خریداری کرده اند.

تحویل فوری

تحویل فوری فالوور اینستاگرام
سرعت بالا برای دریافت فوری فالوور های واقعی و با کیفیت ایرانی و خارجی اینستاگرام

بسیاری از سرویس ها خارجی فروش لایک، بازدید و فالوور ادعای تحویل فوری و آنی را دارند. فالولند هم با توجه به پیج های تبلیغاتی که مجموعه از سال های قبل روی آنها کار کرده است می تواند کار گرفتن فالوورهای ایرانی و خارجی را با سرعت بالایی انجام دهد.

خرید فالوور هدفمند اینستاگرام

خرید فالوور هدفمند اینستاگرام
افزایش فالوور هدفمند تارگت شده ایرانی برای اکانت های اینستاگرام

الگوریتم های اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به سمت هدفمند شدن نشان دادن تبلیغات می روند. دلیلش مشخص است هم برای مخاطبان اینستاگرام مزاجم ایجاد نمی شود و هم با هزینه کمتر و زمان کوتاه تر پیج های بیزینسی مخاطبان و مشتریان بالفعل خود را پیدا میکنند و محصولات خود را در معرض دید آنها قرار می دهند. درخواست مشتریان برای سفارش دنبال کننده با کیفیت و حقیقی اینستاگرام تضمینی و مطمئن کار را برای اکثر رقبای فالولند سخت کرده است.

فالوور با کیفیت و هدفمند

این در حالی است که فالولند با خیال آسوده می تواند تضمین کیفیت و بدون ریزش بودن فالوورهای خریداری شده را بدهد.

خرید فالوور اینستاگرام 99

خرید-فالوور-99
خرید فالوور در سال 99

هر سال آپدیت هایی برای تغییر ساختار اینستاگرام اعمال می شود. سال ۹۷ و ۹۸ سال بسیار خوبی برای فروشندگان فالوورهای فیک بود. برای خرید فالوور اینستاگرام ۹۹ یعنی سال ۱۳۹۹ دیگر روی سرویس های غیر واقعی ها حساب نکنید. ما در فالولند بسیار خوشحالیم که در این سال تفاوت سرویس ما با رقبا  خیلی بیشتر از سال های ۹۵ و ۹۶ مشخص می شود.

دنبال کننده یا follower ایرانی یا خارجی

برای بالا بردن تعداد فالوور ها بهترین و ارزان ترین راه  فالوور بی کیفیت خارجی است ولی اگر محتوای با ارزشی برای مخاطبان ایرانی و فارسی زبان درست کرده اید، پیشنهاد ما سفارش خرید فالوور ایرانی با کیفیت و ارزان است.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک اپلیکیشن رایگان و آنلاین برای شیر کردن عکس و فیلم است. فیس بوک اینستاگرام را در سال 2012 خریداری کرد.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به کاربران امکان ویرایش و دانلود فیلم و عکس را با اپلیکیشن های دیگر می دهد. آدم ها می توانند یک عنوان را  برای هر پست انتخاب کنند، هشتگ و لوکیشن بزنند. هر شخص می تواند برای خود یک صفحه یا پروفایل داشته باشد. امکانات زیادی در قسمت های مختلف اینستاگرام وجود دارد. مثلا اکانت های بیزینسی می توانند ریچ، امپریشن، ویو، لایک و … را برای هر کی از پست ها از طریق insights ببینند. اینستاگرام در حال حاضر چند میلیارد یوز دارد و کاربران فعال روزانه به بیش از 100 میلیون نفر می رسند.

فالوور چیست؟

دنبال کنندگان اینستاگرام کاربرانی هستند که از شما پیروی می کنند؛ این دنبال کنندگان می توانند پست های شما را هم در نمایه شما و هم در فیدشان مشاهده کنند. آدم هایی که شما را دنبال می کنند فالوور هستند و شما هم فالوور افراد دیگری هستید.

لایک و بازدید چیست؟

شما هر پستی که منتشر می کنید در واقع این عکس یا فیلم را در معرض دید کسانی که شما را دنبال می کنند قرار می دهید. اگر پست عکس باشد و توجه آنها را جلب کند با دوبار تاچ یا ضربه به صفحه گوشی پست شما را لایک میکنند و اگر ویدیو باشد با دیدن چند ثانیه از پست اینستاگرام یک بازدید یا ویو برای فیلم در نظر می گیرد.

چرا فالوور اینستاگرام بخرم؟

چون می تواند برای شما ارزش ایجاد کند، می تواند عدد دنبال کنندگان را بالا ببرد، می تواند فروش شما را زیاد کند. تبلیغات در همه دنیا برای همه محصولات وجود دارد و برای بیزیسن های اینستاگرامی هم بهترین تبلیغات داشتن یک جامعه مخاطب فعال با عنوان فالوورها است.

چرا فالوور اینستاگرام بخرم؟
در آغوش فالولند آرامش بگیرید و فقط به فکر تولید پست باشید و جذب فالوور را به ما بسپارید

چرا از سایت فالولند، فالوور بخرم؟

ما یک شرکت متمرکز بر مشتری هستیم که اولویت اول و آخرمان فقط یک چیز است: رضایت مشتری. تمام تلاش‌مان این است که برای کسب رضایت مشتری بهترین خدمات را ارائه ‌دهیم. سفارش فالوور، لایک، کامنت‌های باکیفیت را از ما بخواهید تا بهترین نتیجه را به‌دست آورید. سعی ما بر این است که همه‌ی خدمات مورد نیاز از خرید و پشتیبانی تا کیفیت فالوور و کامنت را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهیم. با سفارش افزایش فالوور اینستاگرام از سایت فالولند تعهد به کیفیت و پشتیبانی را با ما تجربه کنید.

خرید-خدمات-اینستاگرام-از-فالولند
قبل از اولین سفارش، کیفیت سرویس های افزایش فالوور را درک نمی کنید

آنچه که پیج شما را از دیگر پیج‌های اینستاگرام متمایز می‌کند، قطعا پرستیژ و استایل پیج شما، سبک و جذابیت محتوای شما و مخاطبان فعال و باانگیزه شماست که زمان و انرژی خود را برای گذراندن در پیج و درگیر شدن با آن می‌گذرانند. پس به هوش و انتخاب مخاطبان خود احترام بگذارید و در خریدن فالوور نهایت دقت را به‌کار برید. فالوور واقعی را به فالوور فیک ترجیح دهید و در جهت نگه‌داشتن و فعال کردن فالوورهای واقعی‌تان روش‌های اصولی و درست را پیاده کنید. در حال حاضر بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام سایت  فالولند از نگاه مشتریان، خریداران و فروشندگان (نمایندگی پنل فالوور) است.

تکامل الگوریتم های اینستاگرام

اینستاگرام قبلاً یک اپلیکیشن اساسی بود. شما عکس گرفتید، یک فیلتر را روی آن قرار دادید (برای اینکه خودتان بهتر به نظر برسید)، و سپس آن را در زیر اینستاگرام کوچک خود به اشتراک گذاشتید.

همین بود بدون زنگ بدون سوت. چیز خاصی نیست.

ولی دیگر این نیست

امروز اینستاگرام پر از تنوع ویژگی های مختلف است، از ویژگی های اتوماسیون گرفته تا فیلترهای خارق العاده. هنگامی که اسنپ چت شروع به جذب میلیون ها دنبال کننده کرد، و برنامه هایی مانند Periscope از ویدیوی زنده اهرم کردند ، اینستاگرام برای ارائه این ویژگی ها نیز عجله کرد.

به عنوان مثال، می توانید به جای تکیه بر فیلترهای داخلی اینستاگرام، عکسها را با استفاده از ویژگیهای پیشرفته تر ویرایش عکس ویرایش کنید.

همچنین می توانید استوری ارسال کنید. داستانها در بالای منابع شما قرار دارند و فقط 24 ساعت در آنجا ظاهر می شوند. اگر می خواهید Stories خود را گسسته نگه دارید، می توانید آنها را فقط برای انتخاب دوستان یا گروه های متصدی ارسال کنید.

می توانید تصاویر خود را با متن، نقشه و سایر جلوه های ویژه ، دقیقاً مانند Snapchat، ویرایش کنید.

ویژگی Live Video Instagram نیز جذاب است.

این مانند اکثر سیستم عامل های زنده ویدیویی نیست زیرا فیلم به محض قطع جریان از بین می رود. شما می توانید فیلم های زنده را در حالی که فیلمبرداری می شوند تماشا کنید.

هدف من در این مقاله این است که به شما نشان دهم چگونه می توانید پیروان کسب کنید، نه به شما یاد می دهم چگونه از هر ویژگی استفاده کنید.

با این وجود، آگاهی از این ویژگی ها مهم است، زیرا با افزایش تعداد مخاطبان خود در هر هفته، از آنها استفاده خواهید کرد.

پیروان جعلی در مقابل واقعی و نحوه فهمیدن جعلی بودن

این ماهیت بازی است.

برخی از افراد سعی می کنند با تأثیر نادرست تأثیرگذاری – و با گسترش – تأثیر خود، حسابهای خود را ارائه دهند.

آنها پیروان و لایک هایی را از سایت های بازار سیاه خریداری می کنند تا بتوانند برای اهداف بازاریابی وابسته به مارک های تجاری مراجعه کنند. برخی دیگر به دلایل سطحی این کار را انجام می دهند.

این پیروان جعلی به طور معمول رباتهایی هستند که هیچ ارزشی به سیستم عامل نمی دهند. با این همه بدتر ، آنها از تجربه کاربری که همه دوستشان داریم، فاصله می گیرند.

و میدونی چیه؟

هرزنامه ها واقعاً نمی توانند مارک شما را “دوست داشته باشند”. آنها نمی توانند بینش واقعی ارائه دهند که می تواند در کسب و کار شما تأثیر بگذارد. و آنها نمی توانند پول واقعی خرج کنند.

فالوور خارجی

فالوور ارزان ایسنستاگرام 500 تایی
35,000تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
ریزش به دلیل وجود فالوور واقعی
فالوور خارجی ۱۰۰۰ عدد
65,000تومان
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
فالوور خارجی ۲۰۰۰ عدد
130,000تومان
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
دارای فالوور واقعی
فالوور خارجی ۳۰۰۰ عدد
195,000تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
دارای فالوور واقعی
ریزش به دلیل وجود فالوور واقعی

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

۱۰۰ لایک ایرانی اینستاگرام
۱۶۰۰ تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
شروع بلافاصله بعد از ثبت سفارش
۲۰۰ لایک ایرانی اینستاگرام
۳۲۰۰ تومان
شروع بلافاصله بعد از ثبت سفارش
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۳۰۰ لایک ایرانی اینستاگرام
۴۸۰۰ تومان
شروع بلافاصله بعد از ثبت سفارش
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۵۰۰ لایک ایرانی اینستاگرام
۸۰۰۰ تومان
شروع آنی بعد از ثبت سفارش
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
دارای فالوور واقعی
سرعت ارسال عالی

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

۱۰۰ لایک خارجی اینستاگرام
۲،۳۰۰ تومان
بدون نیاز به لایک کردن دیگران
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
شروع بلافاصله بعد از ثبت سفارش
۳۰۰ لایک خارجی اینستاگرام
۶،۹۰۰ تومان
بدون نیاز به لایک کردن دیگران
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۵۰۰ لایک خارجی اینستاگرام
۱۱،۵۰۰ تومان
بدون نیاز به لایک کردن دیگران
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۱۰۰۰ لایک خارجی اینستاگرام
۲۳،۰۰۰ تومان
بدون نیاز به لایک کردن دیگران
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
دارای فالوور واقعی
سرعت ارسال عالی

خرید بازدید اینستاگرام ارزان ( ویو )

۵۰۰ بازدید اینستاگرام
۱،۵۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
شروع بلافاصله بعد از ثبت سفارش
۱۰۰۰ بازدید اینستاگرام
۲،۰۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۳۰۰۰ بازدید اینستاگرام
۵،۵۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
۵۰۰۰ بازدید اینستاگرام
۹،۰۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
شروع آنی بعد از سفارش
بدون نیاز به رمز عبور
دارای فالوور واقعی
سرعت ارسال عالی

بهترین سایت برای سفارش فالوئر اینستاگرام

هنگام سفارش فالوئر اینستاگرام، مطمئن شوید که فالوورهایی که می خرید واقعی هستند، زیرا فالووهای فیک با شما ارتباط برقرار نمی کنند. اگر تعداد زیادی فالوور دارید اما پستهای شما فقط چند لایک و کامنت را دریافت می کنند، افراد به راحتی می توانند تشخیص دهند که فالوورها خریداری شده است.اگر مخاطب مورد نظر شما این را مورد متوجه شود، روی صحت و اعتبار برند شما تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل انجام تحقیق قبل از خرید دنبال کنندگان اینستاگرام بسیار مهم است.

اگر تصمیم دارید نام تجاری یا حساب کاربری خود را با فالووهای خریداری شده تقویت کنید، همچنان به ایجاد محتوای با کیفیت و استراتژی های رشد ارگانیک فالوور ادامه دهید. این باعث می شود حساب شما به مرور زمان در حال رشد باشد و به شما در جذب فالوور ارگانیک کمک کند.حتی اگر هزاران فالوور خریداری کنید، باز هم به فالوورهای ارگانیک، برای افزایش میزان تعامل خود نیاز دارید.

مزایای سفارش فالوئر از فالولند:

  1. پشتیبانی عالی مشتری
  2. ویژگی های متنوع
  3. قیمت مناسب
  4. دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام
  5. معتبر
  6. امن
  7. سرعت در ارائه خدمات

فالولند برای بدست آوردن فالوور اینستاگرام گزینه های رایگان و پولی را ارائه می دهد.

همچنین محافظت از حریم خصوصی و 100٪ ضمانت رضایت را ارائه می دهد، این بدان معناست که اگر از دنبال کننده هایی که دریافت می

کنید راضی نیستید، می توانید برگشت وجه تان را داشته باشید.

سفارش کامنت اینستاگرام

10 کامنت ایرانی
۱،۵۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
کامنت رندوم ایرانی
ضمانت برگشت وجه
سرعت ارسال عالی
Add any text here...
20 کامنت ایرانی
۲،۰۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
کامنت رندوم ایرانی
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
Add any text here...
50 کامنت ایرانی
۵،۵۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
کامنت رندوم ایرانی
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
Add any text here...
100 کامنت ایرانی
۹،۰۰۰ تومان
تحویل با سرعت زیاد
کامنت رندوم ایرانی
بدون نیاز به رمز عبور
ضمانت برگشت وجه
Add any text here...

6 thoughts on “خرید فالوور اینستاگرام – فالوور اینستاگرام

    • flwland says:

      زیاد اهمیت خاصی نداره اما نکته ای که بسیار مهم هست خود اینستاگرام دسترسی های لازم رو داده تا ما خدمات ارائه بدیم پس با خیالت راحت ثبت سفارش انجام بدین

  1. قاسمی says:

    برای خرید فالوور فیک ارزان فوری کدوم بسته رو پیشنهاد میدین؟ من میخوام اول پیج شخصیم 1000 تا فالوور فیک داشته باشه و بعدش یه تعدادی واقعی تا 500 تا ایرانی با کیفیت

    • fadmin says:

      برای ثبت سفاش روی گزینه ثبت سفارش فوری کلیک کنید و هر تعداد فالوور که لازم دارین را در سفارش های متعدد ایجاد کنید. می توانید به صفحه خدمات فالولند هم بروید و از آنجا تمامی لیست فالوورهای مختلف را هم بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *