چگونه می توان یک بلاگ را در اینستاگرام شروع کرد؟

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Instagram برای رشد وبلاگ خود استفاده کنید؟ در این راهنمای اینستاگرام برای وبلاگ نویسان، به شما نشان خواهیم داد که چگونه خوانندگان وبلاگ خود را تقویت کنید و حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

برای شخصی که به تازگی وبلاگی راه اندازی کرده است، یافتن روش مناسب برای افزایش بازدید وبلاگ شما می تواند مشکل باشد.

اما، نگران نباشید، اینجاست که رسانه های اجتماعی وارد می شوند. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ وبلاگ شما هستند. برای به دست آوردن نتایجی که به دنبال آن هستید، باید این کار را درست انجام دهید.

به همین دلیل این راهنما را برای کمک به تبلیغ وبلاگ خود در اینستاگرام گردآوری کرده ایم. ما به شما نحوه استفاده از Instagram به عنوان یک بستر وبلاگ نویسی، نحوه جذب و یافتن خواننده، نحوه قرار دادن خوراک Instagram در وبلاگ WordPress خود برای حداکثر تعامل و موارد دیگر را به شما نشان خواهیم داد.

بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر، شروع کنیم.

مزایای اینستاگرام برای بلاگرها

تبلیغ وبلاگ در اینستاگرام مزایای زیادی دارد. در صورت استفاده صحیح، اینستاگرام می تواند بهترین مکان برای رشد دنبال کنندگان و خوانندگان شما در یک مکان باشد.

این روزانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد، این بدان معنی است که شما فرصت های زیادی برای بیرون بردن نام تجاری خود دارید.

اینستاگرام سکویی است که مردم در آن خواهان محتوای بصری جذاب هستند. و به اشتراک گذاری محتوای جذاب در اینستاگرام می تواند معجزه هایی برای برند شما ایجاد کند.

این می تواند به شما کمک کند:

  • در وبلاگ خود یک انجمن ایجاد کنید.
  • تعامل وبلاگ خود را تقویت کنید.
  • آخرین پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنید.
  • بازدید بیشتری از وبلاگ خود داشته باشید.
  • و بیشتر

اکنون که از مزایای استفاده از اینستاگرام مطلع شدید، بیایید نگاهی به برخی از نکات برای کمک به شما در یافتن موفقیت در سیستم عامل بیندازیم.

نام کاربری خوبی انتخاب کنید

انتخاب نام کاربری خوب برای حساب اینستاگرام خود بسیار مهم است. توجه کاربران را به خود جلب می کند و به آنها کمک می کند نام تجاری شما را به خاطر بسپارند.

اگر قبلاً نام وبلاگی دارید، باید به آن پایبند باشید تا در همه سیستم عامل ها سازگار باشد. انتخاب نام کاربری اینستاگرام با نام وبلاگ به خوانندگان فعلی کمک می کند تا شما را به راحتی در سیستم عامل پیدا کنند.

در اینجا مثالی از وبلاگ Christie At Home وجود دارد که از نام مشابهی برای نام کاربری اینستاگرام خود استفاده می کند.

به طاقچه خود بچسب

قبل از شروع سفر اینستاگرام خود، باید طاقچه ای را انتخاب کنید. یک طاقچه به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را در اینستاگرام ارسال کنید.

جایگاه وبلاگ اینستاگرام شما باید همان وبلاگی باشد که می خواهید تبلیغ کنید.

اگر شما یک وبلاگ نویس مد هستید، نباید در مورد امور مالی پست یا نوشتن داشته باشید. شما در آخر خوانندگان خود را گیج خواهید کرد و این امر دستیابی به دنبال کنندگان اینستاگرام را برای شما دشوارتر می کند.

اگر هنوز در مورد طاقچه تصمیم نگرفته اید، باید وقت خود را عاقلانه صرف کنید و در مورد طاقچه ای که می خواهید انتخاب کنید تصمیم بگیرید. زیرا هنگامی که طاقچه خود را انتخاب کردید، در طولانی مدت باید به آن پایبند باشید.

از بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید

شما تعجب خواهید کرد که این فضای کوچک زیستی در حساب اینستاگرام شما چقدر می تواند موثر باشد. در صورت استفاده موثر از وبلاگ، می تواند به شما در افزایش بازدید و خوانندگان وبلاگ کمک کند.

بیوگرافی اینستاگرام شما مانند زمین آسانسور عمل می کند. شما برای متقاعد کردن مخاطب خود برای ماندن و پیگیری صفحه خود، محدودیت 150 نویسه دارید.

می توانید بیوگرافی اینستاگرام خود را با متن، شکلک، هشتگ و ذکر پر کنید. همچنین باید پیوندی به وبلاگ خود در بیوگرافی خود قرار دهید، این به مخاطبان شما کمک می کند تا به سرعت به وبلاگ شما هدایت شوند. به خاطر داشته باشید که نمی توانید پیوند را در جای دیگری، حتی در پست های خود، ارسال کنید.

اگر به الهام نیاز دارید، می توانید سایر وبلاگ نویسان را نیز بررسی کنید و ببینید که آنها چگونه ساختار زیستی خود را ساخته اند. این به شما ایده خوبی می دهد که چه عواملی موثر است.

پست های وبلاگ خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود در اینستاگرام بهترین راه برای جذب بازدید بیشتر به وبلاگ خود است. می توانید با استفاده از پست گسترده محتوای جذاب، از پایگاه گسترده کاربران اینستاگرام استفاده کرده و بر آنها تأثیر بگذارید تا از طریق آنها وبلاگ خود را کلیک کنند.

با این حال، به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود در اینستاگرام ممکن است یک کار ساده به نظر برسد، اما کمی پیچیده تر از آن است. اگر می خواهید توجه مخاطب خود را به خود جلب کنید، باید از موارد زیر استفاده کنید:

  • تصاویر با کیفیت بالا
  • زیرنویس های فریبنده
  • هشتگ های مرتبط

از هشتگهای مرتبط استفاده کنید

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند تأثیر زیادی در میزان ارسال پست های اینستاگرام شما داشته باشد.

هشتگ ها یک ابزار کشف عالی برای کاربران اینستاگرام هستند. آنها به مردم اجازه می دهند به راحتی محتوای مربوط به علایق خود را پیدا کنند. اگر از هشتگ هایی استفاده می کنید که محبوبیت خاصی دارند، می توانید دنبال کنندگان و خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خود جذب کنید.

یک راه عالی برای یافتن هشتگ ها این است که وبلاگ نویسان را در مکان خود دنبال کنید تا ببینید از هشتگهایی استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ غذایی دارید، می توانید ببینید که بلاگرهای غذای همکار در Instagram از هشتگهایی مانند #EasRecipe ،#FamilyDinners ،#InstagramFood ،#RecipeIdeas و موارد دیگر استفاده می کنند.

از CTA در پست های خود استفاده کنید

آیا تا به حال متوجه شده اید که متنی به صورت آنلاین گفته است “اینجا را کلیک کنید” یا “اکنون این محتوای اختصاصی را بارگیری کنید”، کلماتی که از شما می خواهند اقدامی انجام دهید؟ به این موارد تماس به عمل یا به اختصار CTA گفته می شود.

اگر می خواهید کاربران مانند بازدید از سایت شما یا خواندن آخرین پست وبلاگ خود، باید CTA را به پستهای اینستاگرام خود اضافه کنید.

ما قبلاً بحث کردیم که اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد پیوندهای قابل کلیک را در پستهای اینستاگرامی خود قرار دهند. اما هنوز هم می توانید برای کمک به مخاطبان خود در وبلاگ خود به URL کمک کنید. ممکن است قابل کلیک نباشد، اما اگر زیرنویس های شما جذاب باشد به همان خوبی کار می کند.

خوراک اینستاگرام خود را در وبلاگ خود قرار دهید

شاید از خود بپرسید که داشتن فید اینستاگرام در وبلاگ وردپرس خود چه فایده ای دارد؟

تعبیه خوراک اینستاگرام در سایت شما می تواند به شما کمک کند در وبلاگ و پست های اینستاگرام خود تعامل بیشتری ایجاد کنید.

همانطور که در بالا بحث کردیم، داشتن میزان جذابیت بالا باعث می شود پست های اینستاگرام شما بیشتر دیده شود. و داشتن دید بیشتر به این معنی است که احتمال جذب فالور بیشتر وجود دارد.

به علاوه، شما می توانید حساب اینستاگرام خود را به خوانندگان وبلاگ خود معرفی کنید ، که ممکن است قبلا از آن مطلع نبوده باشند.

داشتن فید اینستاگرام در وبلاگ خود بهترین راه برای سرعت بخشیدن به رشد اینستاگرام است.

توصیه می کنیم برای نمایش فیدهای قابل تنظیم اینستاگرام در وبلاگ وردپرس خود از Instagram Feed Pro Smash Balloon استفاده کنید.

با برنامه ارسال خود سازگار باشید

برای اینکه رسانه های اجتماعی بتوانند برای وبلاگ یا تجارت آنلاین خود کار کنند، باید یک تلاش جدی برای سازگاری داشته باشید.

هیچ فایده ای ندارد که اکنون احساس الهام و انگیزه کنید و هر روز محتوایی ارسال کنید، فقط چند هفته بعد از استفاده از اینستاگرام صرف نظر کنید.

کاربران اینستاگرام با ثبات رشد می کنند. اگر روزی یک بار پست ارسال کنید، پیروان شما انتظار دارند که هر روز مطلب ارسال کنید. اما به محض شکستن این ثبات، شروع به از دست دادن پیروان خود خواهید کرد.

با داشتن یک برنامه ثابت ارسال، می توانید تعداد بازدیدها، تعامل و دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام خود بدست آورید.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اگر می خواهید در طولانی مدت پیروان خود را حفظ کنند ، باید ارتباط محکمی با آنها برقرار کنید.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان این است که خودتان باشید. احتمالاً شنیده اید که این عبارت بسیار پرتاب می شود، اما حقیقت را می گویم، این همان چیزی است که به افراد کمک می کند تا به راحتی با شما و نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

مردم وبلاگ نویسان را دوست دارند که داستان ها و نکات خود را از یک فضای شخصی به اشتراک می گذارند.

به یاد داشته باشید، هر آنچه را که ارسال می کنید برای خوانندگان شما است. پست های خود را طوری بنویسید که گویا با یکی از دوستان خود صحبت می کنید و این مورد در مخاطبان شما طنین انداز خواهد شد، خصوصاً اگر در حال حل مشکلات آنها هستید.

فراموش نکنید که در بخش نظرات با پیروان خود صحبت کنید تا ارتباط خود را با آنها بیشتر کنید.

از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

یکی از بهترین راه های تبلیغ وبلاگ و به دست آوردن فالوور از طریق Instagram Stories است. محبوبیت Instagram Stories به این زودی ها کاهش نمی یابد، زیرا 70٪ از کاربران Instagram اینستوری های Instagram را هر روز تماشا می کنند.

بزرگترین مزیت استفاده از Instagram Stories برای تبلیغ وبلاگ شما این است که می توانید یک لینک مستقیم به وبلاگ خود ارسال کنید، این کاری است که نمی توانید در پست های منظم اینستاگرام خود انجام دهید. متأسفانه، برای باز کردن قفل این ویژگی به حداقل 10 هزار دنبال کننده نیاز دارید.

تا زمانی که به این نقطه عطف نرسیدید، استفاده از Instagram Stories نیز راهی عالی برای فریب دادن دنبال کنندگان خود است زیرا جذاب و از نظر بصری جذاب است. به علاوه، شما همچنین می توانید طرفداران کاملا جدیدی پیدا کنید که به رشد وبلاگ شما کمک کند!

نکته حرفه ای: اطلاعات را در بیش از یک قاب داستان پخش کنید. اگر همه اطلاعات را در یک اسلاید قرار دهید، احتمال این وجود دارد که بینندگان شما فقط آن را برای یک یا دو ثانیه ببینند و سپس روی داستان بعدی ضربه بزنند.

سایر بلاگرها را دنبال کنید و با محتوای آنها درگیر شوید

ارسال محتوای جذاب و دوست داشتنی یکی از راه های عالی برای جلب توجه و رشد فالوورهای اینستاگرام است.

روش موثر دیگر این است که به طور فعال محتوایی را که توسط سایر وبلاگ نویسان با نفوذ به اشتراک گذاشته می شود، دنبال کنید، و آنها را نظر دهید.

این یک روش عالی برای بیشتر دیده شدن در جامعه وبلاگ نویسی است.

به محض توجه کافی، همتایان شما ممکن است تصمیم بگیرند که شما را در پست خود معرفی کنند یا برای همکاری با شما تماس بگیرند. با همکاری با وبلاگ نویسان و مشاغل دیگر می توانید قابلیت مشاهده وبلاگ خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

Giveaways Instagram را اجرا کنید

اجرای هدایای اینستاگرام یکی دیگر از روش های عالی برای رشد فالوورهای اینستاگرام و تبلیغ وبلاگ است. همه دوست دارند فرصتی برای کسب یک جایزه عالی کسب کنند، بنابراین بخشهای تبلیغاتی توجه بسیاری را در اینستاگرام جلب می کنند.

اجرای یک هدایا ممکن است کار زیادی باشد، اما در صورت استفاده از RafflePress بسیار آسان است.

Javad Yasemi
Javad Yasemi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.